Pages

6 Temmuz 2017

2 Sincaplar, Endoplazmik Retikulum,Ophelia

Bir dakika, Bu kadar alakasız şeyi bir araya nasıl getirdim uzun uzuuuun anlatıcaktım. Ama az önce karşılaştığım manzara karşısında, bundan alıkoyuldum!

Banyodayken babam gelip bir şişe viski, buzlu bir viski bardağı bırakmış odama. Önce şaka zannedip uzun uzun güldüm yüksek perdeden. Güldğümü duyunca yanıma geldi.

" Buna ihtiyacın var, delirdiğini düşünüyorum, iç bittikçe alırız." dedi ben hala şaka yaptığını zannederek ikinci bir gülme krizine girdim. Fakat hayır ciddi! Bu kadar şaşırıp gülmemin sebebi benim alkol tüketmediğimi herkes bilir! Ama artık bir süredir ne denli bedbaht bir halde görünüyorsam gariban babam beni böyle teskin etmekten başka çare bulamamış.

Hayır madem alacaksın bari Casal Mendes Rose Şarap filan al. Şak diye Viski! 3 güne gidiyoruz artık evde partiler misin, alkolik mi olursun sana kalmış demek istiyorlar sanırım.

Ebeveynlerim de ters psikoloji yarattım galiba. Baktılar bu kız sessiz pek kendi halinde sapıtık arkadaşları yok içki içmez gece çıkmaz e dağıtmıyor böyle giderse 40'larında orta yaş bunalımına girip millete salça olacak! eee ne yapalım yaşayamadığı ergenliği yaşatalım demişler! Canlarım benim...

Üstelik tüm bunlar artık yaşlandıklarını kabul ettiğim güne denk gelmesin mi...

Benimkiler akşam üstü pazardan dönüyor birlikte... Arkalarından çekip getirdikleri bir şey.. AA nedir o dur bakayım, neymiş! Pazar Arabası! Yaşlandınız siz!!! diye bağırıverdim tabi... Belki de bu yolla benden intikam almışlardır!

Gündüz ise uzun süredir görmediğim Lisansdan bir kız arkadaşım önce " aa sen kilo almamışsın herkes alıyor." dedi sonra da " artık öğretim görevlisi olmuşsundur ve evlenmişsindir diye düşünmüştüm." dedi... Teşekkürler evren Teşekkürler!

Ophelia demişken...


İlgili resim

Hamlet'i bilmeyeniniz yoktur değil mi? Hamlet'in güzel ve bedbaht sevdiceği Ophelia defalarca teyatora da ve sinema da bambaşka yorumlarla sahnelendi. Ophelia'yı kim öldürdü? ophelia nasıl öldür? Ophelia intihar mı etti?Ölümü bir kaza mıydı? Buradan epistemolojik ve ontolojik sorular dizisine oradan Lacan'ın pskolojik çözümlemelerine hiç olmadı feminist teorilere kadar bağlayabiliriz. Ama hayıııır ben en çok ünlü ressam John Everett Millais tarafından resmedilişine bayılıyorum. Sanki hiç ölmemiş gibi... Seni Seviyorum Ophelia. Seni çılgın!


Müzik mi? Evet, kesinlikle daha fazlası. Hastasıyız. Janis Joplin'i pek bir sevdiğim oyunculardan Amy Adams oynayacak deniyordu, sonraa Michelle Williams seçildi dediler! Ne oldu o iş? Kürk Mantolu Madonna'da yine hastası olduğum bir başka über güzel seksi yetenekli oyuncu Marion Cotillard oynayacak diyorlar! Sabırsızız!






2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bu konu da şüphelerim var ima edilmiş olması öyle olduğu anlamına gelir mi:? Metin muallakta bırakmıyordur belki seni, ama çıkarımlarım beni tam tersini düşünmeye itti. En Haris duyguların kurbanı gariban Ophelia..

      Sil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥