Pages

15 Mart 2017

0 Tebeddül

Eski Türkçe' de değişim başkalaşım, tebaa kelimesini de türetmiş olması onu daha da ilginç kılıyor.
Ben kelimelere aşıktım hep.

Az önce Nesil aradı
"Bıktım artık Osmanlıca mesajlarından, minvalinde ne demek? Mevlüt mü diyorsun ne diyorsun Tanzimat Fermanı'mı okunuyor Gülhane Parkı'nda yeter ya kaç yaşındasın sen! Yansın geceler, Pelinsu Eceler" dedi.

"Pelinsu KİM?" dedim

"Allah cezanı vermesin safoz." dedi.(ama içinden)

...



Neden Tebeddül seçildi bu yazının başlığına? Oksimoron yaratırım da buraya... Bu gece mecalim yok. Tebeddül'ün gizlendiği anlam biz olduğumuz anda ruhlarımızın geçirdiği devrimde... Dergah-ı izette bekler gibi beklemek sonra...

Galat-ı his demiş eskiler, duyguda ki yanılmaya... Ben biliyorum, yanılmadım.

Ben böyle yazınca duygum geçmiyor belki de...

Bu şarkı da buraya eklensin..

Çok güzel söylüyor bu adamcağız:
"İstedim ki kucağında yaşayayım daima
beni ilk gördüğün andan beri
bir bakışına teslim oldum."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥