Pages

20 Şubat 2017

0 Yeni Yepyeni

Her şey geçen yıl Nisan ayında şu yazım da bahsettiğim gibi saçlarımı boyatmam ile başladı. Tüm karmaşanın sebebini saçlarımı yüklediğime göre ya kısacık kestirmeli ya da-ki daha makul olan çözüm buydu- eski haline döndürmeliydim.

Geçen yıl Kuaförüm Emrah " canısı hala çocuk gibisin sen ya şu saçlarına ben artık el atıyorum sen sus karışma" dedikten 5 saat sonra Jenifer havalarına girmiştim...

Evet evet her şeyin sorumlusu bu her yeri başka renk olan saçlarım! Yersen...


Aynı an da hem pizza yemek isteyip bir yandan içli köfte yuvarlamak tam o anda çikolata şelalesine ağzımı dayamak tam da aynı anda kocaman italyan Makarnası yemek isterken bir an da iştahım kaçmış gibi.Özetle hem çok şey yazıyor hem de hiç bir şey üret-e-miyorum. Sanırım kısa bir ara tatilde olmamdan mütevellit yazdığım her şeyin rengi pek bir kırmızı pembe renkler de gidip gelmeye başladı. Türkçesi yazmaya başladığım da sadece onun için yazıyor hale geldim... Ne komik hiç okumayacağını bile bile yazmak...Belki ben de Kafka gibi ben öldükten sonra yakın diye vasiyet ederim!

Yaşadığımız her şeyin karşımıza çıkan her faninin bize bir şeyler öğretmek için gönderildiğini düşünmüşümdür hep. Şu an neyi öğreniyorum acaba diye sordum kendi kendime... Sanırım eskisi kadar keskin olmamayı öğreniyorum... bu iyidir bu da kötü diyebilecek kadar masum olmadığımı görmek belki de budur tüm sebebi yorgunluğumun ve hatta kendime olan yabancılık sürecimin...Bilemiyorum Altan...

Yeni yepyeni bir dönem yarın güzel ODTÜ'm de başlayacak ve yoğunluk yine beni iyi edecek tek kür olacak...

Benden biraz ağır bir yeni hafta şarkısı hepinize gelsin.

Geçtiğimiz hafta yaşamını yitiren efsane jazz sanatçısı Alwin Lopez'den geliyor:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥